Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 08:55:06 +0200

Tere!

Järva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00347 aadressile Järva maakond, Järva vald, Jalalõpe küla, Vainu 
(Elamu 2 kuuri ja laudaga) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitise laiendamine üle 33%. Laiendus läheb küll 
teekaitsevööndist välja, aga ehk on tähelepanekuid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26858785>  (menetlus nr: 
411466), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister